БАГШИЙН ХӨГЖИЛ

Нийт: 53. 31-40 харуулав

“Боловсролын сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудал, шийдэл, арга зам” сэдэвт ЭШБХ зохион байгуулагдаж байна

“Боловсролын сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудал, шийдэл, арга зам” сэдэвт ЭШБХ зохион байгуулагдаж байна...

Сургалтын хөтөлбөрийн хөгжил, судалгаа, шийдвэрлэх асуудлууд

Манай улсад хэрэгжиж ирсэн, одоо хэрэгжижбайгаа сургалтын хөтөлбөр (киррикюлим)-ийн хөгжлийн чиг хандлага, өнөөгийн байдлыг боловсролын философийн зонхилох урсгал чиглэл, хөгжлийн түүхэн тоймд нь үндэслэн түүхчлэх, харьцуулах болон тоон судалгааны аргаар шинжлэв....

Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэхүй ба хэл ярианы хөгжлийн онцлог

Сургуулийн ахлах анги нь хүүхдийн хийсвэр сэтгэхүй, хэл ярианы хөгжлийн чухал үе юм. Хийсвэр сэтгэхүй, хэл яриа нь тэдний танин мэдэхүй, нийгэмшлийн хөгжилд чухал ач холбогдол бүхий дотоод хүчин зүйлээс гадна танин мэдэхүй, нийгэмшлийн хөгжлийн шалгуур үзүүлэлт болдог байна....

Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх онлайн сургалтыг зохион байгуулж буй үр дүн, туршлага, сургамж

Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх үндсэн сургалтыг танхимын ба онлайн хосолсон хэлбэрээр зохион байгуулаад 3 жилийн нүүрийг үзээд байна. Анх 2014 онд туршилтаар онлайн сургалтыг зохион байгуулж байх үед онлайн сургалтад суралцагчдын 34.2% нь амжилттай суралцаж байсан бол 2015 онд 70.05%, 2016 онд 95.46% болж өссөн байна....

Онол практикийн бага хурал дөрөвдэхь удаагаа амжилттай зохион байгуулагдлаа

2016-12-14 14:34

Боловсролын эрдэм шинжилгээ, арга зүйн төв байгууллага үүсэж хөгжсөний 60 жилийн ой, хичээлийн судалгааны арга зүйг суралцаж эхэлсэний 10 жилийн босгон дээр “ХҮҮХДИЙН ХӨГЖЛИЙГ ДЭМЖСЭН БАГШЛАХ АРГА ЗҮЙ” сэдэвт уламжлалт онол практикийн IV бага хурал 2016 оны 11 дүгээр сарын 22, 23-ны өдөр амжилттай зохион байгуулагдлаа....

“БАГШ МЭРГЭЖЛИЙН ТАСРАЛТГҮЙ ХӨГЖЛИЙН ХЭРЭГЦЭЭ” СУДАЛГААНЫ ТАЙЛАН-2015

2016-06-30 16:35

“БАГШ МЭРГЭЖЛИЙН ТАСРАЛТГҮЙ ХӨГЖЛИЙН ХЭРЭГЦЭЭ” СУДАЛГААНЫ ТАЙЛАН-2015...

"Боловсролын хэмжил зүйн тулгамдсан асуудал, шийдэл, арга зам" сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурлын хөтөлбөр

2016-01-14 11:11

"Боловсролын хэмжил зүйн тулгамдсан асуудал, шийдэл, арга зам" сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурлын хөтөлбөр...

ЕБС-д 5 болон 10 дахь жилдээ ажиллаж буй багш нарын мэргэжил дээшлүүлэх сургалтын дараах судалгаа

2015-12-22 15:10

ЕБС-д 5 болон 10 дахь жилдээ ажиллаж буй багш нарын мэргэжил дээшлүүлэх сургалтын дараах судалгаа...

Түгээмэл асуулт хариулт

Багшаар ажиллах эрх нь багшаар ажиллах хүртэл 3 жилийн хугацаанд хүчинтэй байх ба Багшаар ажиллаж эхэлснээс хойш нэг жилийн хугацаанд хүчинтэй байдаг.

Багшаар ажиллах эрхтэй багш ажиллаж эхэлсэн тэр жилдээ эхний жилдээ ажиллаж буй багш нарын үндсэн сургалтад хамрагдаж, зохих материал бүрдүүлж өгснөөр 5 жилийн хугацаанд хүчинтэй байх "Багшлах эрх"-тэй болно. Үүнийг 5 ба 10 дахь жилдээ ажиллаж буй багш нарын үндсэн сургалтад хамрагдсанаар сунгуулна..

Багшлах эрхийн үнэмлэхээ хаанаас авах вэ?

Багшаар ажиллах болон багшлах эрхийн үнэмлэхийг орон нутгийн боловсролын газраар дамжуулан олгодог.

ЕБС, цэцэрлэгт 1, 5, 10 дахь жилдээ ажиллаж байгаа багшлах ба багшаар ажиллах эрхтэй багш нарт зориулсан үндсэн сургалтыг Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институтээс зохион байгуулна. Мөн 2, 3, 4 дэх жилдээ ажиллаж байгаа багш нарт зориулсан үндсэн сургалтыг орон нутгийн боловсролын газраас зохион байгуулна.ЕБС, цэцэрлэгт 1, 5, 10 дахь жилдээ ажиллаж байгаа багшлах ба багшаар ажиллах эрхтэй багш нарт зориулсан үндсэн сургалтыг Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институтээс зохион байгуулна. Мөн 2, 3, 4 дэх жилдээ ажиллаж байгаа багш нарт зориулсан үндсэн сургалтыг орон нутгийн боловсролын газраас зохион байгуулна.ЕБС, цэцэрлэгт 1, 5, 10 дахь жилдээ ажиллаж байгаа багшлах ба багшаар ажиллах эрхтэй багш нарт зориулсан үндсэн сургалтыг Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институтээс зохион байгуулна. Мөн 2, 3, 4 дэх жилдээ ажиллаж байгаа багш нарт зориулсан үндсэн сургалтыг орон нутгийн боловсролын газраас зохион байгуулна.

Холбоос

Гадаадад суралцах

Хандалт

  • Өнөөдөр 780
  • Өчигдөр 7731
  • Сүүлийн 7 хоног 13971
  • Энэ сард 161485
  • Нийт 293100

Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институтийн зөвшөөрөлгүйгээр хуулбарлах, мэдээллийн эх сурвалжийг ашиглахыг хориглоно © 2019